Oïdes sense parpelles / Cicle de concerts comissariat per Joan Canyelles

20:0019:00 h
Lloc: Santa Mònica
La Rambla, 7
08002 Barcelona
Preu: Activitat gratuïta
Concert

En el marc de l’exposició Ple de forats, el cicle de concerts Oïdes sense parpelles convida músics que juguen amb el concepte de saturació de la informació i la sobreestimulació en el dia a dia.

 

20.09 / 20:00 h: Uriel Barthélémi

El bateria, compositor i músic electroacústic francès Uriel Barthélémi oferirà el seu directe que combina de manera íntima l’instrument i l’electrònica, amb el seu estil flexible de composició i improvisació.

20.09 / 21:00 h: Okkre

La productora asturiana Okkre (Editions Mego, Eotrax, Modern Obscure Music) presenta el show ‘Noisea’. Un treball inspirat per l’efecte terapèutic generat per les platges urbanes envers els habitants de les ciutats. Una peça articulada a través de gravacions de camp, múltiples capes de noise i modulacions de so capaces de submergir-nos en aquests mars.

21.09 / 19:00 h: Atrice

El duo suís Atrice (amb llançaments a discogràfiques com Illian Tape, Miras i Nostro Hood System) oferiran la seva visió experimental de la mescla d’UK bassdeconstructed club i techno amb espai pel dembow i l’ambient. Generant diverses textures sonores, gestos acústics i transicions orgàniques entre estats suspesos.

Oïdes sense parpelles / Cicle de concerts comissariat per Joan Canyelles