Triple recorrido. Berta Cáccamo

18:0020:00 h
Lloc: Ana Mas Projects
Carrer Isaac Peral, 7
08902 L'Hospitalet de Llobregat
Preu: Activitat gratuïta
Inauguració

Triple recorrido’, primera exposició de Berta Cáccamo (Vigo, 1963 – 2018) a Ana Mas Projects, suposa recuperar la memòria de l’artista des dels moments inicials de la seva carrera quan es trasllada a Barcelona per estudiar a l’escola de Belles Arts de Sant Jordi. El títol de l’exposició es refereix precisament a una de les seves obres més tempranes i emblemàtiques –Triple recorrido– realitzada tan bon punt va acabar els seus estudis de belles arts, i  que anuncia plena maduresa del seu llenguatge artístic.

L’exposició està plantejada com un recorregut com per alguna de les fites de la seva trajectòria artística, a través de pintures i obres en paper representatius de les seves diverses configuracions estètiques.

L’exposició compta també amb la intervenció de l’artista Patricia Dauder, centrada en la idea “d’arxiu de la mirada”, sensiblement comú en ambdues artistes. Dauder aportarà una sèrie d’imatges en projecció que dialogaran amb un repertori sistemàtic de papers realitzats per Berta Cáccamo a la dècada dels 2000s.

Comissariat per Juan de Nieves.

Triple recorrido. Berta Cáccamo